Turorienteringssesongen 2016 er i gang!

Postet av Orienteringslaget Vallset/Stange den 10. Mai 2016

TUR-ORIENTERING 2016

Årets opplegg ligner mye på det som var i fjor. Vi vil etterhvert ha flere turer som kan lastes ned direkte fra internett, i tillegg til de tradisjonelle tur-o-konvoluttene som kan kjøpes på visse utsalgssteder.

Nettløsningen vil være tilgjengelig fra 10. mai, der også konvoluttene kan bestilles. I tillegg blir konvoluttene tilgjengelige på følgende utsalgssteder innen fredag 13. mai:

• Bensinstasjonen i Romedal sentrum
  • Joker i Vallset
  • Stangehallen

Det vil i år ligge poster i følgende områder (kart i parentes):

• Ved Klevfos (Klevfos)
  • Området rundt Stangehallen (Stange sentrum)
  • I Fossberget i Vallset (Fossberget)

I tillegg vurderes det å legge ut poster på et kart til i løpet av forsommeren. Følg med på turorientering.no for informasjon.

Alle kan nå registrere kodene sine på nett. Dette gjelder selv om du ikke har eget kontrollkort - og det gjelder alle familiemedlemmer som har vært med å finne postene. Fjorårets utgave ser ut til å ha blitt mye brukt der enkelte av kartene ble lastet ned over 200 ganger!

Vi ønsker deg mange fine turer på leting etter årets tur-o-poster. Og skriv gjerne litt om turene dine i turbloggen!

Har du spørsmål til postene/ plasseringen eller mener det er poster som er borte, tar du kontakt med Arnstein Dale: arnstein.dale@norconsult.no