Bart og fint i skogen – på tide å finne poster

Postet av Orienteringslaget Vallset/Stange den 28. Mar 2017

Hver torsdag fra og med 30. mars trener vi i Vallset/Stange sammen med naboklubbene Hamar og Vang. Oppmøtested og tidspunkt ligger i aktivitetskalenderen her på hjemmesida til OL Vallset/Stange. Se i kalenderen til høyre.

Det blir et morsomt treningsopplegg i orientering med instruktører for ulike alderstrinn (5-8 år, 9-12 år og 13-15 år), og etter hvert også litt opplæring til de voksne. Treningene starter kl 17.30 og det er greit å møte opp i litt god tid. Dersom dere ikke finner veg eller lurer på noe annet ta kontakt med Arnstein Dale, på tlf 45 40 44 69. Lene Jordheim vil også være til stede som en av trenerne disse dagene.

3. april blir det mulighet for å prøve seg på gateorientering i Stange sentrum! Mange av de beste løperne i kretsen samles til sprintløp fra Tingvolltorget. Her er alle velkommen til å prøve seg i trygge former. Det er liten fare for å gå seg bort, og kanskje har du en post i gata rett utenfor deg? Vi vil ha mange ekstra kart og du velger selv om du vil delta med tidtaking eller ikke.